marine

細かすぎる視点から丸ごと愛おしむ

スポンサーサイト  


Posted on --:-- [edit]

category: スポンサー広告

tb: --   cm: --

I Still... 歌詞和訳  





Who are you now?
Are you still the same
Or did you change somehow?
What do you do
At this very moment when I think of you?
And when I'm looking back
How we were young and stupid
Do you remember that?

No matter how I fight it
Can't deny it
Just can't let you go


I still need you
I still care about you
Though everything's been said and done
I still feel you
Like I'm right beside you
But still no word from you


Now look at me
Instead of moving on, I refuse to see
That I keep coming back
And I'm stuck in a moment
That wasn't meant to last

I've tried to fight it
Can't deny it
You don't even know


That I still need you
I still care about you
Though everything's been said and done
I still feel you
Like I'm right beside you
But still no word from you


Wish I could find you
Just like you found me
Then I would never let you go

Though everything's been said and done
I still feel you
Like I'm right beside you But still no word from you
I Still...



今の君はどう?
今までと同じ? それとも変わってしまった?
何をやっているの?
僕が君のことを考えている瞬間
そして思い出に浸っている時に

僕達はなんて若くてバカだったんだろう
覚えてる?
僕がいくら努力したって
否定できないよ
君を忘れられないんだ

僕はまだ君を必要としてる
まだ君のことを気にしてる
全て言い尽くして やり尽くしたのに
僕はまだ君のことを感じてる
君がそばに居るみたいに
でも返事はないんだ

僕を見て
前に進むかわりに 過去に目を向ける自分に気づかないようにしてるんだ
僕はその時にしがみついてるんだ
続くはずないのに

努力しようとしたけど
否定できないよ
君は知る由も無い

僕はまだ君を必要としてる
まだ君のことを気にしてる
全て言い尽くして やり尽くしたのに
僕はまだ君のことを感じてる
君がそばに居るみたいに
でも返事はないんだ


君を見つけられたらいいのに
君が僕を見つけたみたいに
そしたら君を手離さないよ

全て言い尽くして やり尽くしたのに
僕はまだ君のことを感じてる
君がそばに居るみたいに
でも返事はないんだ



















(comment)秒速5センチメートルを思い出した。


  
 
 
 
スポンサーサイト

Posted on 19:55 [edit]

category: BSB

tb: 0   cm: 0

コメント

コメントの投稿

Secret

トラックバック

トラックバックURL
→http://bk201sariku.blog111.fc2.com/tb.php/107-c48a5dbf
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

Pictures

Profile

最新記事

最新コメント

月別アーカイブ

カテゴリ

リンク

カレンダー

RSSリンクの表示

検索フォーム

RSSリンクの表示

QRコード


